30 Шілде 2024
Тәрбие жұмысының жоспарлары

Тәрбие жұмысының жылдық жоспары

«Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік
мекемесінің «Б.Бейсекбаев атындағы мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын орталығымен»
мемлекеттік коммуналдық мекемесі

2021 - 2022 оқу жылының
Тәрбие жұмысының жылдық жоспары
Мазмұны

 

1 Бағдарламалық іс-шаралар жоспарының төлқұжаты
2 Мақсаты және міндеттері
3 Іске асыру механизмі
4 Күтілетін нәтижелер
5 Білім беру ұйымдарында жүргізілген тәрбие жұмыстарының жай-күйінің талдауы
6 Білім беру ұйымдарындағы тәрбиенің басым бағыттарының іс-шаралары

 

Бағдарламалық іс-шаралар жоспарының
Төлқұжаты

 

Атауы: 2021- 2022 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері іс-шаралар жоспары
Әзірлеу үшін негізі: Қазақстан Республикасының Конституциясы
- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы  27 шілдедегі  № 319 Заңы;
  Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы  № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
- «Бала құқықтары туралы» БҰҰ конвенциясы;
- «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-IV Кодексі;
- Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 Заңы;
- «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-ІY Заңы;
- «Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының    2018 жылғы 02 шілдедегі №169VI Заңы;
- Қазақстан Республикасының «Азаматтарының денсаулығын қорғау туралы» Заңы
- «Мемлекеттік жастар саясаты туралы» Заңы
- Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
- ҚР БҒМ 2020 жылғы 12 маусымдағы № 248 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері
- Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын алу туралы Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі № 591 Заңы
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген, 2019-2024 жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру аясында тәрбиенің Тұжырымдамалық негіздерін іске асырудың іс-шаралар жоспары;
- 2017 жылғы 27 шілдедегі «Білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастыру және оны сайлау тәртібінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» № 355 бұйрығы
Негізгі әзірлеуші:  
Мақсаты: Білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысының бірыңғай жүйедегі жаңа бағыттағы жұмыстарын ұйымдастыру, алгоритмге сәйкес жұмыстар жүргізу
- Білім беру ұйымдарында көшбасшылық қасиеттері бар, жаңа демократиялық қоғамда өзін-өзін басқару арқылы өмір сүруге қабілетті азаматтар және патриоттарды тәрбиелеуді іске асыру
- Балалар мен жасөспірімдер арасында құқық бұзушылықтар профилактикасының маңыздылығын арттыру
- Отбасының тәрбиелік маңыздылығын арттыру

 

Міндеттері: ҚР рәміздеріне құрметпен қастерлеуге дағдыландыру
- Балалар мен оқушы жастардың ұлтаралық және этникалық мәдени қарым-қатынастарын жетілдіру
- Есірткілер мен басқа да зиянды заттарды қабылдауды болдырмаудың алдын алудың жүйелі шараларын жетілдіру
- Балалар мен жасөспірімдер арасындағы діни сауаттылықты қалыптастырып, діни экстремизмнің алдын алу
- Қосымша білім беруге қол жеткізуді қамтамасыз етуге мүдделі ұйымдар мен органдардың бірлескен жұмыстарын үйлестіру
- Педагог қызметкерлердің әлеуметтік мәртебесін көтеру
- Ата-аналардың білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысына қатысу құқығын жүзеге асыру, педагогтармен қарым-қатынастарының тиімді жүйесін қалыптастыру
- Балалар қоғамдық бірлестіктерінің азаматтық және шығармашылық қызметтерінің әртүрлі үлгілерін жасау, балалар мен жасөспірімдердің бастамаларын дамыту және қолдау
- Білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.

 

Іске асырудың негізгі бағыттары мен механизмдері

 

2019-2024  жылдарға арналған «Рухани жаңғыру» бағдарламасын іске асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін іске асыру бағытындағы білім беру ұйымдарындағы тәрбие жұмысының бағдармалалық іс-шаралар жоспары Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін, Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, Тәрбиенің кешенді бағдарламасын, Мемлекеттің жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, барлық үлгідегі деңгейдегі және меншік түріндегі білім беру ұйымдарында оқу бағдарламалары мен оқулықтарды, тәрбие бағдарламаларын әзірлеуге негіз болады.
Тәрбие жүйесін бірыңғай іске асыруды қалыптастыру бағыттағы сабақтар,оқу пәндері, сабақтан тыс іс әрекеттер, қосымша білім беру арқылы іске асырылады
1 - Білім беру ұйымдарында баланың жеке дамуына, Отан мүддесін қорғау жөніндегі азаматтық борышы мен конституциялық міндеттерін орындауға дайындығын, жоғары патриоттық санасын, саяси және құқықтық мәдениетін, жеке рухани ізеттілік санасын қалыптастыру жөніндегі істерді үздіксіз диагностикалау арқылы ұйымдастыру; -  Сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікке, мемлекеттік нышандар және Қазақстан Республикасының мемлекттік рәміздерін білуге арналған байқаулар өткізу; - Мәдени мұра, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарын зерттеу бойынша өлкетану экспедицияларын, балалар мен жастар қозғалысының қызметін жүзеге асыру.
2 - Оқушының жеке даму диагностикасында заманның әлеуметтік-мәдени жағдайын, тәрбиенің жаңа құндылықтары негізінде педагогикалық консилиумдер, ата-аналар институтын жандандыру; - «Өзін-өзі тану» адамгершілік-рухани тәрбие бағдарламасының тәрбиелік рөлін күшейту, қосымша білім беру жүйесінің мүмкіндіктерін кеңейту арқылы жүзеге асыру;
3 - Білім беру беруде, сабақтан тыс іс-әрекеттерге жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарды кіріктіру; - «Мәңгілік Ел» жобасы аясында акциялар, Қазақстан тарихын білу бойынша фестивальдер және байқаулар өткізу;
4 - Білім беру ұйымдарының қамқоршылық кеңестері және ата- аналар комитеті; репродуктив денсаулық орталықтары, мамандар кеңесін және бірлескен отбасылық іс-шаралар өткізу; - «Өзін-өзі тану» бағдарламасы аясында ата-аналарды, мұғалімдерді оқыту, жасөспірімдердің жүріс-тұрыс мәдениеті туралы әңгімелесулер жүргізу, - Оқушының жеке сананы қалыптастырудың белгілерін жасау.
5 - Адамгершілік-руханилықты, денсаулықты, жеке әлеуметтік белсенділікті қалыптастыру үшін ұйымдастыру жағдайларын жасаудың шараларын кешенді іске асыру.
7 Балалардың балалар мен жастар қоғамдық бірлестіктері арқылы өзін дамытуы мен өзіндік іс-қимылы мақсатындағы әрекеттерін дамыту және тәрбиеленушілердің әртүрлі шығармашылығын ұйымдастыру.
8 Адам құқығын, төзімділігін сыйлау принциптерінің негізінде демократиялық қоғам өіміріндегі білім мен дағды қажеттілігі, саясат пен құқық мәдениетін қалыптастыру жөніндегі шаралар белсенділігін қалыптастыру.
9 Балалардың жоғары отансүйгіштік санасын қалыптастырудағы жүйелік пен мақсатты бағыттылығы үшін жағдайлар жасау.
10 Бала, педагог, ата-ана әлеуметтік серіктестігін құру. Бұл үштікте серіктестік қатынасты қалыптастыру. Балаларды тәрбиелеудегі бірлікті қамтамасыз ету.
11 Балалар мен оқушы жастар арасында әлеуметтік нашақорлық иммунитетін қалыптастыру мақсатында наша мен зиянды заттарды қолдануды болдырмаудың алдын алу шараларының жүйесін құру

 

Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер:

 

1 Балалар мен оқушы жастардың жоғары адамгершілік руханилығы, мәдениеттілігі, өзін-өзі танушылығын, салауатты өмір салтын, шығармашылық қабілетінің іске асырушылығын қалыптастыру үшін тиімді тәрбие жүйесін жасау.
2 Балалар мен жасөспірімдер арасында құқық бұзушылардың санын кеміту.
3 Балалар мен оқушы жастар арасында есірткі және басқа да зиянды заттарды қабылдаушылардың санын төмендету.
4 Білім беру мен тәрбие процестерін жүзеге асыруда ата-аналарды бірлескен іс-қимылға тартуға қарастырылған тәрбие жүйесін дамыту.
5 Балаларға әлеуметтік психологиялық және құқықтық қызметтердің тиімді жолын құру.

 

Бұйрығына 16-қосымша
Нысан

Тәрбие жұмысының бағыттары бойынша іс-шаралар жоспары

 

Тәрбие жұмысының атауы Аяқтау нысаны Жауаптылар Орындау мерзімі
I. Тәрбиені нормативтік құқықтық қамтамасыз ету
1 «Алматы облысы білім басқармасының Балқаш ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Б.Бейсекбаев атындағы мектеп-гимназиясы мектепке дейінгі шағын орталығымен» мемлекеттік коммуналдық мекемесінің  сынып жетекшілігі туралы нұсқаулықпен жұмыс бұйрық ТЖЖО 2021-2022 жж
2 Орта білім беру ұйымдары үшін міндетті мектеп формасына қойылатын талаптарды ішкі тәртіп Ережесіне енгізу бұйрық ТЖЖО 2021-2022жж
3 Сынып жетекшілер бірлестігінің қызметін ұйымдастыру (тәрбие жұмыстарының қамтылуымен) бұйрық ТЖЖО 2021-2022 жж
4 Кәмелетке толмағандардың істері және олардың құқықтарын қорғау жөніндегі комиссиялар қызметінің жұмыстарын үйлестіру ереже ТЖЖО 2021-2022 жж
5 Балалармен өткізілетін үйірме жұмыстарының орындалуын қамтамасыз ету оқу жоспары Педагог - ұйымдастырушы 2021-2022 жж
6 Педагогикалық этика Ережелерінің басшылыққа алуды қамтамасыз ету бұйрық Мектеп әкімшілігі 2021 -2022 жж
7 Педагогикалық кадрлардың біліктілігін арттыру курстарын ұйымдастыру жоспар АББ 2021-2022 жж
8 «Тәрбие және білім»  кіші бағдарламасының жүзеге асырылуын қамтамасыз ету жоспар ТЖЖО, педагог - ұйымдастырушы 2021-2022 жж
9 Тәрбие жұмысын жүйелендіру мақсатында әдістемелік жинақтар дайындау әдістемелік жинақ ТЖЖО 2021-2022 жж
10 Тәрбие жұмысын ұйымдастыру жөніндегі әдістемелік нұсқаулығын жасау. Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымдарының  жұмыстарын дамыту әдістемелік жинақ, жоспар ТЖЖО, педагог - ұйымдастырушы 2021-2022 жж
11 Барлық білім беру ұйымдарында «Өзін өзі тану» бағдарламасы негізіндегі жұмыстарды қамтамасыз ету жоспар   2021-2022 жж
ІІ. Ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету
1 2021-2022 жылдарға арналған тәрбиенің өзекті мәселелері бойынша аудандық, қалалық, облыстық семинарлар (конференция, жиын, т.б.) өткізу жоспар ТЖЖО, педагог - ұйымдастырушы  
2 Аудан мектептеріндегі сынып жетекшілері, ата-аналар комитеті, әлеуметтік педагогтар мен психологтар, ИДН қызметкерлері,  педагог-ұйымдастырушылар есебін жүргізу, тәжірибе алмасу жұмыстарын ұйымдастыру, білім алушыларды тәрбиелеу бойынша ұсыныстар дайындау, зерделеу жүргізу арқылы жұмыс көрсеткіштеріне талдау жасау және ұсыныстар дайындау әдістемелік көмек АББ  
3 Балаларға зорлық-зомбылық көрсетудің  әлеуметтік алдын алу, себептері мен жағдайларын жою, зорлық-зомбылық құрбандары болған балалар мен олардың отбасыларына медициналық, әлеуметтік, психологиялық көмек ұйымдастыру зерделеу, көмек беру ТЖЖО, сынып жетекшілері, ата-аналар комитеті, әлеуметтік педагог мен психолог, ИДН қызметкерлері,  педагог-ұйымдастырушы 2021-2022 жж.
4 Тәрбие жұмысын және қосымша білім беруді ұйымдастыру бойынша озық тәжірибе, креативті идеялар мен авторлық бағдарламаларды зерделеу, талдау және енгізу, әдістемелік кеңес отырыстарында тыңдау электронды база ТЖЖО 2021 -2022 ж.
ІII. Іске асыру тетіктері: тәрбиенің басым бағыттары бойынша іс-шаралар
Пайдалы ақпараттық ресурстар