Бағдарламаны толтыру уақыты 15.09.2021 жасы 6 жас
Логопед:Ж.С.Бурлибаева
Баланың аты-жөні: Асқар Кәусар
ОПМПК қорытындысы: Психикалық дамудың кешігуі. Дефектологпен, логопедпен, психологпен сабақтар.
Оқыту кезеңі | Түзету жұмыстарының негізгі мақсаттары | Міндеттері |
1 цикл | - Артиткуляция мүшелерінің қозғалғыштығын дамыту. - Сөйлеу барысындағы дұрыс тыныс алуын қалыптастыру. - Сөйлеу тілінің дыбыстық (звукопроизношение) жағын қалыптастыру. - Сөйлеу тілін дамыту. - Зейінін, көріп қабылдауын және еске сақтау қабілетін дамыту. - Ұсақ қол моторикасын дамыту - Фонетикалық есту қабілетін және икемділігін дамыту. - Ажырату кезеңі - Лексиканы дамыту (өзінің сөйлеуі және түсіну). |
Артикуляция мүшелерінің қозғалғыштығын белсендіру. - Бет бұлшықеттерін белсендіру, еріндерге және тілге арналған жаттығуларды үйрету. - «піл», «бақа». «бетті ауаға толтыру (надуть щеки)» т.б. - «күрек», «әткеншек», «құбыр», «тәтті тосап», «тоқылдақ», - «сылақшы», «желкен», «төбешік» - Тыныс жаттығуларын дұрыс орындауға үйрету. - ауыз және мұрын арқылы тыныс алуды жекешелендіру. - Артикуляциялық және фонациялық кинестезияны үйлестіру; - Футбол ойыны - Көбелек ұшыру ойыны - Шар үрлеу т.б. - «Р» дыбысын қою. машықтандыру. - «л-р» дыбыстарын жекешелендіру. - «С,Ш,Ж» дыбыстарын ажыратуға үйрету. - «У» дыбысын сөздің ортасында түзету. Дауыссыз «М,П,Б» дыбыстарын сөздің басында ажыратуға үйрету. - Қысқа мәтіндерді (ертегілерді) оқып беріп, мазмұндауға үйрету. - Сурет бойынша әңгіме құрау.(сюжетті сурет, құрама суреттер бойынша, мағынасы жағынан ұқсас суреттер). - Қысқа мәтіндерді түсінуге үйрету. Мәтіндерге таырып қоюға үйрету. - Түстерді ажыратуға ойындар. Санамақ ойыны. Суретті сөжұмбақтар. Жаңылтпаштар, жұмбақтар. - Саусақ жаттығулары. Жіпке моншақтар тізу. - Саусақ жаттығулар - Түймелермен жұмыс. Жапсыру жұмыстары. - Сөйлеу тіліне жатпайтын дыбыстарды жалпы және локальды - қабылдау қабілетін дамыту. Сен не естідің? – Орман. - Бұл ненің үні? -Құстың шиқылы - Дыбысқа деген бағдарлау – іздеу реакциясын дамыту. - Дыбыстық белгілердің кең диапазонын, сөйлеу тілінің интонациялық, түрін баланың есінде бекіте отырып, - қалыптастыру. - Ырғақ сезімінің сенсомоторлық компоненттерін дамыту. - Еркін зейінін дамыту. - Тілдік және тілдік емес дыбыстарды ажырату. «Табиғаттағы шуылдар». - Табиғат шуларының дыбыстары жазылған аудио ссылкалар, - Тыныштықты тыңдау «Үнсіздік ойыны» - «Аңдар мен жануарлар қалай дыбыстайды ойыны», - Фонематикалық қабылдауды дамыту. «Дыбысты ұстап ал», «Буынды қағып ал», - «Көбелекті гүлге қондырайық» ойындары - Қойылған дыбысты өзге ұқсас дыбыстардан ажырата алуды үйрету - Буын ішінен дыбысты бөліп алу - Сөз ішінен жеке дыбысты бөліп қарау. - Сөзге дыбыстық талдау мен жинақтау жасау ды үйрету. - Сөздік қорын кеңейту, мектеп бағдарламасын меңгеру үшін - (мұғалімнің күнтізбелік жоспарына сәйкес өткеніне қарай барлық - пәндер бойынша оқулықтардың мәтіндерінен сөздерді алу) сөздер тізімін (қосымша) - жасау. Оқулықтан сөздер мен сөз тіркестерін түсіну |