30 Шілде 2024
Инклюзивті білім беру

Жеке дамыту бағдарламасы

Бағдарламаны толтыру уақыты 15.09.2021 жасы 6 жас

Логопед:Ж.С.Бурлибаева

Баланың аты-жөні: Асқар Кәусар

ОПМПК қорытындысы: Психикалық дамудың кешігуі.  Дефектологпен, логопедпен, психологпен сабақтар.

 

Оқыту кезеңі Түзету жұмыстарының негізгі мақсаттары Міндеттері
1 цикл - Артиткуляция мүшелерінің қозғалғыштығын дамыту.
- Сөйлеу барысындағы дұрыс тыныс алуын қалыптастыру.
- Сөйлеу тілінің дыбыстық (звукопроизношение) жағын қалыптастыру.
- Сөйлеу тілін дамыту.
- Зейінін, көріп қабылдауын және еске сақтау қабілетін дамыту.
- Ұсақ қол моторикасын дамыту
- Фонетикалық есту қабілетін және икемділігін дамыту.
- Ажырату кезеңі
- Лексиканы дамыту (өзінің сөйлеуі және түсіну).
Артикуляция мүшелерінің қозғалғыштығын белсендіру.
- Бет бұлшықеттерін белсендіру, еріндерге және тілге арналған жаттығуларды үйрету.
- «піл», «бақа». «бетті ауаға толтыру (надуть щеки)» т.б.
- «күрек», «әткеншек», «құбыр», «тәтті тосап», «тоқылдақ»,
- «сылақшы», «желкен», «төбешік»
- Тыныс жаттығуларын дұрыс орындауға үйрету.
- ауыз және мұрын арқылы тыныс алуды жекешелендіру.
- Артикуляциялық және фонациялық кинестезияны үйлестіру;
- Футбол ойыны
- Көбелек ұшыру ойыны
- Шар үрлеу т.б.
- «Р» дыбысын қою. машықтандыру.
- «л-р» дыбыстарын жекешелендіру.
- «С,Ш,Ж» дыбыстарын ажыратуға үйрету.
- «У» дыбысын сөздің ортасында түзету. Дауыссыз «М,П,Б» дыбыстарын сөздің басында ажыратуға үйрету.
- Қысқа мәтіндерді (ертегілерді) оқып беріп, мазмұндауға үйрету.
- Сурет бойынша әңгіме құрау.(сюжетті сурет, құрама суреттер бойынша, мағынасы жағынан ұқсас суреттер).
- Қысқа мәтіндерді түсінуге үйрету. Мәтіндерге таырып қоюға үйрету.
- Түстерді ажыратуға ойындар. Санамақ ойыны. Суретті сөжұмбақтар. Жаңылтпаштар, жұмбақтар.
- Саусақ жаттығулары. Жіпке моншақтар тізу.
- Саусақ жаттығулар
- Түймелермен жұмыс. Жапсыру жұмыстары.
- Сөйлеу тіліне жатпайтын дыбыстарды жалпы және локальды
- қабылдау қабілетін дамыту. Сен не естідің? – Орман.
- Бұл ненің үні? -Құстың шиқылы
- Дыбысқа деген бағдарлау – іздеу реакциясын дамыту.
- Дыбыстық белгілердің кең диапазонын, сөйлеу тілінің интонациялық, түрін баланың есінде бекіте отырып,
- қалыптастыру.
- Ырғақ сезімінің сенсомоторлық компоненттерін дамыту.
- Еркін зейінін дамыту.
- Тілдік және тілдік емес дыбыстарды ажырату. «Табиғаттағы шуылдар».
- Табиғат шуларының дыбыстары жазылған аудио ссылкалар,
- Тыныштықты тыңдау «Үнсіздік ойыны»
- «Аңдар мен жануарлар қалай дыбыстайды ойыны»,
- Фонематикалық қабылдауды дамыту. «Дыбысты ұстап ал», «Буынды қағып ал»,
- «Көбелекті гүлге қондырайық» ойындары
- Қойылған дыбысты өзге ұқсас дыбыстардан ажырата алуды үйрету
- Буын ішінен дыбысты бөліп алу
- Сөз ішінен жеке дыбысты бөліп қарау.
- Сөзге дыбыстық талдау мен жинақтау жасау ды үйрету.
- Сөздік қорын кеңейту, мектеп бағдарламасын меңгеру үшін
- (мұғалімнің күнтізбелік жоспарына сәйкес өткеніне қарай барлық
- пәндер бойынша оқулықтардың мәтіндерінен сөздерді алу) сөздер тізімін (қосымша)
- жасау. Оқулықтан сөздер мен сөз тіркестерін түсіну
Пайдалы ақпараттық ресурстар