Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың мақсаты:
- Ата-аналарды ақпараттандыру және оқыту үдерісіне тарту.
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың міндеті:
- Оқыту үдерісінде кездесетін қиындықтардың себептері мен шешу жолдары бойынша кеңес беру;
Ата-аналарды балалармен жүргізілетін түзете-дамыту жұмыстарына белсенді араластыру;
- Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық тұрғыдан ақпараттандыру.
№ | Жүргізілетін жұмыстар | Мерзімі | Жұмыс мазмұны |
1 | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың ата-аналарымен әңгіме жүргізу. Бала туралы мағлұмат жинақтау | Қыркүйек | 1б- формасы, 2-форма Жалпы білім беру мектептеріндегі ерекше білім алуды қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: әдіс.нұсқаулық/ Елисеева И.Г., Ерсарина А.К. - Алматы: ТП ҰҒПО, 2019. – 92 б. |
3 | Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың ата-аналарына сауалнама жүргізу. Сауалнама нәтижесін қорытындылау | Қыркүйек | Сауалнама 1а- форма Жалпы білім беру мектептеріндегі ерекше білім алуды қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету: әдіс.нұсқаулық/ Елисеева И.Г., Ерсарина А.К. - Алматы: ТП ҰҒПО, 2019. – 92 б. |
4 | Ата-аналарға кеңес беру | Сұраныс бойынша | Ата-аналарға кеңес беру журналына тіркеу |
5 | «Арнайы педагог деген кім?» «Бірінші сынып оқушысының мектепке бейімделуінің психологиялық шарттары» | Қазан | Анықтама |
6 | «Бастауыш сынып оқушыларын дұрыс оқуға машықтандырудың тиімді әдіс-тәсілдері» тақырыбында кеңес дайындау | Желтоқсан | Ата-аналарға кеңес «Оқу техникасы» кітабы |
7 | «Бастауыш сынып оқушыларының ұсақ қол моторикасын дамыту жолдары» тақырыбында ата-аналарға кеңес даярлау | Қаңтар | Ата-аналарға кеңес |
8 | «Бастауыш сынып оқушыларының көркем жазу дағдыларын дамыту» тақырыбында презентация даярлау | Ақпан | Презентация |
9 | Онлайн-практикум: «Нейрогимнастикалық жаттығулар арқылы оқушылардың жылдам оқу дағдыларын қалыптастыру» | Наурыз | Анықтама Нейрогимнастикалық жаттығулар кешені |
10 | Ата-аналармен жүргізілген жұмыстың қорытындысы | Мамыр | Анықтама |
Арнайы педагог: Кузербаева А.М.